خانه » ساینا پارس » درباره ساینا پارس

درباره ساینا پارس

شرکت ساینا پارس ماهان (سهامی خاص) در حال حاضر در زمینه های زیر به فعالیت و ارائه خدمات می پردازد:

نمایندگی رسمی شماره ۲۱۰ شرکت ايران ترانسفو

شرکت ساینا پارس نمایندگی رسمی و مجاز شرکت ایران ترانسفو را دارا می باشد. شرکت ساینا پارس در حال حاضر بعنوان بزرگترین نماینده فروش و ارائه کننده محصولات گروه ایران ترانسفو در ایران به فعالیت می پردازد. از شرکت ساینا پارس در آبان ماه ۱۳۹۳ بعنوان نماینده برتر شرکت ایران ترانسفو در کل کشور و حائز بالاترین میزان فروش در میان تمام نمایندگان ایران ترانسفو قدردانی گردید.

محصولاتی قابل ارائه عبارتند از:
• انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی نرمال و کم تلفات شامل ترانسفورماتورهای ۲۰ ، ۳۳ و ۱۱ کیلوولت (کنسرواتوری و هرمتیک)
• انواع ترانسفورماتورهای خشک رزینی
• انواع ترانسفورماتورهای ویژه، مورد نیاز کلیه صنایع اعم از نیرو، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع سنگین و … با توجه به نیاز و سفارش مشتری
• انواع پست‏های پیش‏ ساخته (کامپکت، موبایل، دوطبقه، دفنی، نیمه دفنی و …)
• تمامی تجهیزات و متعلقات ترانسفورماتور (مقره، روغن، فن تهویه و …)

تمامی محصولات دارای ضمانت‏نامه معتبر و رسمی شرکت ایران ترانسفو می‏باشند. شرکت ساینا پارس امکان تحویل ترانسفورماتور در سرتاسر ایران و یا درب کارخانه های ری، زنجان و کوشکن را دارا می‏باشد.

ارائه کننده انواع دستگاه های یو پی اس، باتری و برق اضطراری

شرکت ساینا پارس در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان دستگاه های برق اضطراری و یو پی اس در تهران و ایران به فعالیت می پردازد. برای آگاهی با محصولات و نحوه خرید می توانید به وبسایت تخصصی ParsUPS.com در زمینه یو پی اس مراجعه نمایید.

  • محصولات با کیفیت
  • بهترین پشتیبانی مشتریان
  • گارانتی بی قید و شرط محصولات

تیم ما

سرمایه های انسانی

نیروی انسانی متخصص، مهم‌ترین سرمایه‌ هر سازمان دانش‌محور است. آن‌چه ساینا پارس را در اوج نشانده، نیروی انسانی توانمند و متخصصی است که بر پایه‌ نیازهای بازار، در محیطی دانش‌محور و دوستانه، به دنبال ارائه‌ بهترین راهکارها، محصولات و خدمات به مشتریان هستند.

تلاش ما بر آن بوده است که بر پایه‌ یادگیری و یاددهی مستمر، محیطی تعاملی به‌وجود آوریم. برگزاری دوره‌های تخصصی گسترده بر اساس نیازهای فعلی، و بسترسازی برای پیشرفت آتی همکاران بر پایه‌ مسیر شغلی و مسیر موفقیت، همچنین اخذ گواهینامه‌های تخصصی در حوزه‌ فعالیت آنان، از جمله برنامه‌های محوری ما در حوزه آموزش است.

امروز نزدیک به ۹۰ درصد از کارکنان ما، دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ‌ارشد و کارشناسی هستند.

ما کوشیده‌ایم برای کاری دشوار، محیطی دلپذیر، دوستانه و آرام فراهم آوریم. برنامه‌ریزی جدی برای ارائه خدمات بهتر در حوزه‌ منابع انسانی، تدارک سفرهای ‌جمعی و برنامه‌های ورزشی، همه در راستای همین هدف است.

نگرش

مسئولیت های اجتماعی

سایناپارس شرکتی بزرگ و تأثیرگذار در بازار برق ایران است. باور داریم نسبت به منابعی که جامعه در اختیار ما قرار داده است، مسئولیم.

از این رو ما، اعضای خانواده سایناپارس، همواره تلاش می‌کنیم با فعالیت‌هایی کوچک اما مؤثر در حوزه‌هایی مانند آموزش، توانمندسازی اجتماعی، فعالیت‌های داوطلبانه و حفاظت از محیط‌زیست گامی برداشته و نسبت به مردم و جامعه‌ی خود ادای دین کنیم.

ارزش ها

“برخی شرکت‌ها با قوانین اداره می‌شوند، برخی با سلسله مراتب، اما سایناپارس، با ارزش‌ها پیش می‌رود. ارزش‌هایی ساده اما بنیادین و اثربخش که سعی داریم آن‌ها را با سهامداران، کارمندان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. این ارزش‌ها در تمام ارتباطات متقابل‌مان هدایتگر ماست.”

ممتاز بودن

می‌خواهیم پیشرو باشیم. ویژگی ممتاز سایناپارس، اشتیاقی بی‌پایان به نوآوری و بهبود مداوم کیفیت خدمات است.

ارزش‌آفرینی

هدف ما شناخت دقیق نیازهای مشتریان و حرکت به سمت پاسخ‌دهی به این نیاز‌هاست، تا مشتریان به سازمان‌‌هایی با بهره‌وری بالا تبدیل شوند. شیوه‌ی کار ما ایجاد روابط بلندمدت از طریق پاسخگویی معتبر و مستمر به مشتریان و ارزش‌آفرینی برای آنان است.

شفافیت

سازمان ما سیستمی باز و شفاف است. ما اطلاعاتی را که گروه‌های ذی‌نفع در کسب‌و‌کار ما حق دسترسی به آن ‌را دارند، داوطلبانه منتشر می‌کنیم.

مسئولیت‌پذیری

آرمان ما ایجاد محیطی است که در آن افراد متکی‌به‌نفس، سخت‌کوش و نتیجه گرا، منتقد، صریح و صادق باشند و هرکس مسئولیت‌های درون سازمانی و اجتماعی رفتارهای خود را دانسته و به بهترین شکل انجام دهد.

وفای به تعهدات

به تعهدات خود در برابر مشتریان، سهامداران و کارکنان‌مان وفاداریم و اعتماد آن‌ها را پاس می‌داریم. ما افتخار می‌کنیم که برای همه شرکای خود بعنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته شویم.

کار تیمی

تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشترک از ویژگی‌های بارز سایناپارس است. ما خانواده‌ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی‌های تیمی و نیز رشد توانایی تک تک اعضایمان می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان و ثبت سفارش خرید